#ariQuizContainer .aq-answer-label { float: right !important; width: 80px; text-align: right; }

محصولات آموزشی



کارمزد و پورسانت

پورسانت و بازاریابی پورسانتی چیست؟

پورسانت یا حق‌الزحمه یا حق کمیسیون، به درصدی از مبلغ یک محصول یا خدمت گفته می‌شود، که پس از فروش به شخصی که واسطه‌ی بین فروشنده و خریدار بوده است می‌رسد.

حق الزحمه یا پورسانت معادل ریالی درصدی معین از قیمت فروش همان کالا یا خدمات است.

در پایان هر هفته /ماه /فصل بر اساس فروش گزارش شده شخص صاحب کالا و خدمات ، تسویه و پرداخت پورسانت صورت می پذیرد.

مزایای پورسانت :

در بازاریابی پورسانتی فروش تضمینی است. به این معنا که فقط وقتی فروشی در این سایت صورت بگیرد مدیریت پورسانت دریافت می‌کند، ومابقی وجه صاحب کالا و خدمات به ایشان پرداخت می گردد. از طرفی این روش یکی از معیارهای عملکرد بازاریاب‌ها می‌باشد، و می‌توان بر اساس نتایج ارزیابی کرد که یک بازاریاب چقدر توانایی فروش دارد. این نوع بازاریابی مشوقی هم برای خود فرد بازاریاب است، که با دیدن نتیجه تلاش خود و دریافت پورسانت‌ها بر اساس تعداد فروش، تشویق می‌شود تا با تلاش بیشتر به پورسانت بیشتری برسد، که باعث می‌شود طرف قرارداد نیز فروش بیشتری داشته باشد.

اگر علاقه مند به فروش مقالات و پروژه های تحقیقاتی خود هستید، می‌توانید در قسمت ثبت نام فروشنده ما ثبت نام کنید.

در این بخش شما می توانید به عنوان یک فروشنده محصولات فرهنگی آموزشی خود ثبت نام کنید و از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود ، آن‌ها را تبلیغ کنید و به فروش برسانید و کسب درآمد نمایید .

توجه : مبلغ پورسانت فروش محصولات در این سایت ،  ۸۰ به ۲۰ می باشد یعنی ۸۰ درصد از مبلغ فروش محصولات ، متعلق به کاربران گرامی بوده و در موعد مقرر به شماره حسابشان واریز می گردد و تنها ۲۰ درصد از مبلغ فروش محصولات به حساب مدیریت و صاحب امتیاز سایت منظور خواهد شد که البته این مبلغ نیز در صورت افزایش همکاری در امر معرفی و فروش محصولات فرهنگی آموزشی توسط کاربران گرامی قابل افزایش خواهد بود بدین معنی که از کاربران فعال سایت ،  پورسانت کمتری اخذ خواهد شد .

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…